Elin



Jag ska ärligt börja med att säga att det här är en helt vanlig hederlig distraktion som man kallar det inom kognitiv psykologi. Jag har alltid älskat att skriva och mår bra av att göra det men denna bloggen ska inte handla om det. Här vill jag berätta om vad som hjälper mig, motiverar mig och gör mig glad och välmående och det är jätte kul om en ända människa vill läsa om det och följa mig en bit på den här resan jag påbörjat. Lika mycket som det är för min egna kreativitets skull är det också för att det kanske kan hjälpa någon. Och för att jag tycker det är så roligt att så många engagerat sig i det jag hållt på med och hejat och peppat mig såhär långt. Vissa med träningstips, mattips, en klapp på axeln eller bara genom att uppmärksamma mina framsteg.
 
Det är viktigt för mig att poängtera att jag inte är någon expert. Snarare tvärtom. Jag är en glad amatör. En nybörjare som hittar mig själv lite grann varje dag genom fysisk aktivitet. Många frågar mig vad hemligheten är och sanningen är att det finns ingen hemlighet. Men jag kan berätta hur jag gjort och gör och vad jag använder mig av och varför. Det här är och kommer aldrig bli någon fitness blogg, jag kommer förmodligen aldrig ge er några träningstips eller berätta vad ni borde göra. Jag berättar som sagt bara om vad jag gillar och uppskattar och ni får jätte gärna använda er av det för att skapa er egna modell som passar er eller bara dela med er av era egna tankar och ideer.

Massa kram / Elin 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0